Animal Freedom Stichting

Animal Freedom Stichting logo 1

De Stichting Animal Freedom heeft ten doel: het misbruik van dieren te voorkomen door het stimuleren van diervriendelijke, ecologisch verantwoorde en kleinschalige alternatieven voor de productie en consumptie van vis, vlees en zuivel; het bevorderen van de juridische en publieke erkenning van de vrijheid om zich natuurlijk te kunnen gedragen als basis voor dierenrechten. Het middel daartoe is het informeren en opiniëren van de bezoekers van de site over de levensomstandigheden van dieren en over aspecten van dierenrechten. "Pull not push", het gaat om vrijwillig bewust te worden, niet om geforceerde gedragsverandering of een opvatting op te dringen. Omdat het recht op vrijheid voor alle mensen en dieren op de wereld geldt, schrijven we hierover in zo veel mogelijk talen. We werken zo veel mogelijk aspecten van dierenrechten uit die van invloed zijn op de kwaliteit van leven van een dier. We laten zien dat vrijheid om natuurlijk gedrag te kunnen vertonen een onmisbaar aspect is aan de som der delen.

Waarom dieren recht op vrijheid hebben

dakje met Geef-logo

De statistieken

Wat we tot nu toe samen hebben bereikt:

€ 562,50opgehaald
27donaties